ozomom Annes ben de kalça çıkıklığı ultrasonu yaptırdım sorun yok dediler ama bebeğim sürekli bir tarafa dönüyor ve bir tarafı daha güçsüz hareket ettiriyor acaba daha sonra olabilen bir şey mi diye şüpheleniyorum. Yavrunuza acil şifalar diliyorum 🤲🏻 🌺
Annes Siyah-zambak1 kalça çıkıklığı varsa doktor bana bişey söylemesi gerekmiyor mu normalmiş gibi evimize geldik .
Annes FMED bi doktor ben bişey göremiyorum diyor diğeri kalça çıkıklığı var diyor ben bu işten hiç bişey anlamadım ki ölçüsünü bile söylemediler bana
1prensannesi06 Bize de solda var dediler alfa 57 beta 47 yazıyor 2b diyor pavlik bandaj dedi 3 gün kullandım asla alışamadı bebeğim çift bez takıyorum kontrolümüz var 15 gün sonra ama bişeyi yok gibi bilmiyorum
Annes 1prensannesi06 Dualarım sizinle inşallah geçer de herşey biter yavrunda sağlığına kavuşur 🙏🏻 Bizde kalça çıkıklığı var ama ölçüleri hakkında hiçbir bilgim yok boşa zaman kaybı geçiyorum
1prensannesi06 Annes sağol canım amin inşallah sizin bebişinde bişeyi yoktur varsa da düzeliyormuş merak etmeyin ❤️
Prensess_annesii Annes ozamana kadar yarar mı bilmiyorum ama benim kızım da da vardı 1 ay kadar çift bez kullandım ve normale döndü değerler stres yapmayın düzelir geçmiş olsun