Annes geçmiş olsum kızım şuan 7 aylık bizde aynı durumu yaşadık ama daha küçükken di Palvik bandaj kullandık tam 4 ay boyunca kızımın bebekliğini doğru düzgün yaşayamadım sırf bu yüzden en başta bende sizin gibi çok üzüldüm ama gün geçtikçe alıştım ileride daha kötü sorunlar yaşamamak adına . Önemli olan doktorunuz eğer İstanbul’da yaşıyorsanız kesinlikle Baltalimanı kemik Hastanesi’ne gidin bizim tedavimiz ordaydı bayramdan sonra tekrar kontrole gidicez ara ara kontrole çağırıyorlar inşallah sizde en kısa sürede atlatırsınız