Birkucukkelebek
Sizi hatırlıyorum reflünüz vardı Allah şifa versin tüm bebeklere bizde 1. Aydan beri beslenme reddi yaşıyoruz uykuda ne verebilirsem o gerisi kaşıkla vs çok şükür,4. Ay bitimi kaşık mama verebiliyorum anne sütü ile
Yalnız bu sefer kabızlık sorunumuz var gastrotuss baby kabızlık yapıyor mu siz de kullanıyorsunuz?ben biraz ondan şüphelendim