cansuakyz Ya valla zorlamayacak da yap gitsin. Bir tanıdığım var. Biri 2. Sınıfa gidiyor çocuğun, diğeri 2,5-3 yaş civarı bir de sürpriz bebek oldu yenidogan 1 aylık falan şuan sanırım. Okula gidene vakit ayıramıyor götüremiyo, ödevlerine bakamıyor. Çok zorlanıyor.
Okula gidince falan yapmak çok daha zor o yüzden. Benimkilerin arası 2 yaş 2 ay tam. Mis gibi kızım bezden çıktı 17 aylıktı bıraktık. 18 aylıkken hamile kaldım. Kardeşi şuan 4,5 aylık ikiside güzel geciyor. Yoruyor mu, kısmen. Ama yani ekstra değil onunla nasılsa aynı izte ev işi yemek çocuklar..