Bende peş peşe büyütme taraftarıyım.
Oğlum iki yaşında şu an bizde çalışmalara başladık bakalım 😂
Yani rahata varınca yapıp o süreyi uzatmak yerine, rahata varmadan şu an anki tempoya alışık olduğumuz halde yapıp ikisini kendini ifade edecek durumuna getirince rahat edip hayatı yaşamak bana daha mantıklı geliyor. Tabi maddi manevi psikolojik olarak da hazır olması gerekiyor annenin.