Arkadaşımın güzellik salonu var orda yaptırıyorum daha önce bende çalışmıştım orda memnun kalan çok kişi vardı. Bende çok memnunum eskiden 2 güne bir bıyık almak zorunda kalıyordum şuan bitti gibi bişey. Kullandığı cihaz vortex plus soğuk hava üflemeli. Hamilelikten önce başlamıştım. Yarım bıraktığım için öncekinde çok fark olmadı düzenli yapılması gerekiyor ve cihaz çok önemli. Gideceğiniz yer size jilet yap diyorsa kesinlikle uzak durun. Cihaz iyi olmadığı için kıl köklerini görmüyor ve kalınlaştırmak için jilet yaptırıyorlar