Dual Yüzüne lazer yaptıran var mıdır sonuçlar nasıl bir de lazer yapımında kullanılan hangi lazer çeşiti iyidir ? buz lazer falan diyorlar ya onun gibi tam bilmiyorum korkuyorum da.
frknmomy Dual ben yaptiriyrdm memnundum ama seyanslarim bitmeden hamile kaldım bıraktım suandada farklı şehire eşimin tahini çıktı o yüzden devam edemiyorum ama genel olarak memnun kaldım.
frknmomy Dual çok nadir çıktı bende zaten son iki seyansim kalmıştı seyans bitişi %90 bitiş garantisi diyiyordu gittiğim yer Bu arada makinada robotx lazer makinasi
Asenaeylul Dual ben yaptırdım canım çok uzun sürüyo bi de ben çok esmer olduğum için düşük çalışıyordu oda daha uzun sürdü 1 sene gittim bayağı azaldı yok denecek kadar ama hamilelikte bıraktım şimdi bi kaç ayda bir ağda yaptırıyorum ama devam edicem emziriyorum diye gitmiyorum bitmese bile çok geç ve az çıkıyo rahatsız etmiyo ama kaliteli bi klinikte yaptırıyorum kötü bi yere gitme
Dual Asenaeylul ya yanma ya da iz kalma gibi bir durumu olmadı değil mi ? yüz olunca insan korkuyor benim bir de kahkül de olduğu İçin anlım falan da kullandı baya
Yeymen Gzmcyln evet en geç biten yer yüz normal lazer le azaltıp sonradan iğneli ye geçiş yapılıyor, deneyin bir belki sizde farklı olur herkesin hormonal durumu farklı cunku Dual
mino01 Dual hatırlamıyorum marka olarak 🤷🏻♀️ Önce buz lazer uyğulandı daha sonra kıllar incelip azalınca lazer atımlıya geçmiştim. Seansım yarıda kaldı hamile kalınca. Sonrada başka şehire taşındık öyle kaldo. Üstünden 3 yıl geçti nerdeyse. 2 gebelik geçirdim ama şükür 2-3 aya bir alıyorum tüm vucut. Seyrek ve ince çıkıyor.
Asenaeylul Dual hayır canım hiç yanma yaşamadım alexandrite yaptırdım ama dediğim gibi yüz için kaliteli bi yere git bence güzellik merkezi değil klinik tercih et
Gzmcyln Dual üniversite de arkadaşım yaptırıyordu 12-14 mezunuyum tabi uzun zaman oldu şu an makineler daha iyi diyorlar ama memnun değildi yani yüz hiç bitmiyo demişti
[silindi] Dual tüm vücut ve yüz, bıyık yaptırıyordum hamile kaldım ama devam ettim bırakmadım. Şimdi kızım 1 yaşında. Arada kontrole gidiyorum. İz de kalmadı, artış da olmadı. Ben memnunum. Buz lazerdi bu arada.