Minnakordek bence hem kendi annenizi hem kaynana tarafımızı çağırmayı arkadaslarinizla genç Gence yapın hem alinirlarsa kendi annemi de cagirmadim arkadaş arasindaydi dersiniz lafiniz hazır olur, ben şahsen sırf arkadaş cevremle yaptım hem az kişi hem çok güzel geçti