Kızlar kızımın dişi çıktı ve bizde diş buğdayı yapılır şöyle ki kayınvalidem bu konuda yorum yapmıyor bizim buralarda babaane halleder bu işleri neyse çok önemli de değil bende güzel birşey yapmak istiyorum çocuğuma ama eşimin ailesi çok kalabalık kafadan hesap yaptım sadece hala amca kuzenler bile 15 20 kişi oluyor buna benim ailem de eklenirse sayı epey artıyor ki ayıp olmasın diye çağırmak zorunda olduğum kişiler de var sayı en az 35 kişi oluyor annemde yapma gel bizde ben yaparım biz bize kayinvalideme isterse onlarda da yap bir defa dedi bende kararsız kaldım bunu da ekliyeyim evde yaparsam kayinbabamlar da gelir bir hafta kalırlar bahane çıksın da gelip kalsınlar diye heyecanla bekleyen tipler ayrıca gorumcemlerden birkaçı da kovsam bile gitmez bende evimde yapmak istiyorum güzel süslemek falan ama bı yandan da bu kalabalıği bilemedim bir de evde yaparsam şeyin de farkındayım çok sinirlenicegim olay olur da napayım akıl verin evde yapıp eşimin tarafını çağırmak istemiyorum sadece annem ve arkadaşlarım olsun istiyorum 😂 ama bunu da yapmam eşime kıyamıyorum