Gok01 huysuzlugu falan dişten kaynaklı olabilirmi bizde bağırma durumu yok sadece ablası bazen oynarken çığlık atıyorsa oda çığlık atıyor ablasını taklit ediyor ama onun dışında bağırdığı olmuyo sadece dis çıkartırken biraz huysuz oluyo istediği olmayınca agliyo falan. Atak dönemi falanda olabilir belki yada dediğiniz gibi kendini o şekilde mi ifade etmek istiyor acaba bilemedim simdi