Minkpndam buna aldanma derim.bebegjni sadece amne sutu ile besliyorsan günde 4 5 çişli bez doydugunu gösterir.ilk 3 ay yenidogan donemi olduğu için süt aşağı kolay inermis bebegin damagi kuvvetli olmadığı için Allahin işi iste.sonra damarlar kendini geriye çeker bebek emdikce süt inermis.eltiminde makima ile saginca cikmiyor ama elle sıkınca karşıya fışkırıyor maşallah.bebek emdikcede yutkunuyor hissediyor.