Eğer bezini açtığında turuncu kırmızımsı lekeler yani kristalleşme gormuyosan (olursa cocuk sivisiz kaliyor demekmis doktor söyledi) ve çocuğun keyfi yerindeyse hiç kafana takma.
😊😊 kilo alimi da iyiyse soeun yok.ama biraz artırayım dersen bestlak,galactago gibi damlalar yada yulaf kuru dut ikilisini önerebilirim