Ervaeneserpil Allah kolaylık versin canım.. Ben bebeğim sıkıntılı diye gezmiyorum..oğluşuma haksızlık etmeyeyim.. 😀 çalışmaktan fırsat bulamıyordum.. Doğum iznim sayesinde bol bol geziyoruz ana oğul.. 😃
Az sabret bebişin biraz büyüsün rahatlarsın annesi.. Bu aşamada destekte önemli tabi.. 💙