Elifmihrimah bence henüz hazır değil bebeğiniz. 3 yaşa doğru daha kolay olduğunu söylüyor çevremdeki çoğu kişi. Kızım 33 aylık, ben de Haziran gibi bezi bıraktırmayı düşünüyorum. Şu an çişi veya kakası geldiğinde, yaptığında söylüyor ama klozet veya lazımlığa oturmak istemiyor. Teklif ediyorum, kabul etmediği için üstelemiyorum.