Zumrab Gksaksl bende ayni durumdayım oğlum 4 aylık uzar duruyorum geri çekilmede olsa prezervatif de olsa yok spermler çok hareketli olduğu için hamile kalmak an meselesi bende çok korkuyorum
Minamom Duruuuuuu medical park hastahanesinde taktırdım. Valla ağrı eşiğine göre değişir ben çok huylandin ağrısı acısı olmuyor hamilelikteki çatı muayenesi gibi düşünün
Alierkan73 Betul055 bende ödüm kopup adet gününü dört gözle bekleyenlerdenim günümü hatırlamıyorum ve daha adet olmadım prezertavıf ile korunuyoruz bebeğim iki buçk aylık 😔😔
Alierkan73 Betul055 yan etkilerinden korkuyorum bizim kuzenlerden kullanan oldu kilo yaptı baya baya ve veremedi
Sakura-chan Ugggg yok ebe adet bitince başla dedi . İlaçlar bitince adet olcaksın tekrar bana gelip ilacı alıcaksın dedi
Zeynepnazinannesi Betul055 Evet canım mesela dün akşam ablam hamile kaldığını söyledi korunurken üst komşum hap kullanırken kaldı mesela yani rabbim ol derse olur zaten hiç korkma kuzu Allaha emanetiz 😍
Zeynepnazinannesi Duruuuuuu Yaa evet insan sa korku oluyor bende korkuyorum daha 8 aylık bi kızım var çünkü çok küçük