Noname21 simiyyy sort salopet alabilirsiniz içine tişört giydirirsiniz. Birde tatli bir pantalon tayt yada bulursunuz ısıya göre degistirirsiniz külotlu çorap sonuçta fazla kaçabilir Diz üstü corabinda anlamı yok hava alıyor sonuçta üşürse yine üşür
Gmze1998 Noname21 bende öyle yaptım bir tişört bir kolu bir pantolon birde tulum aldım ne olur olmaz diye işi şansa bırakmamak daha iyi
Gmze1998 simiyyy İzmir şuan 26 derece yazın 29 diyor 😂şortlar tişörtler çıktı ama annemler Kütahya’da soğuk diye kollu aldım ben Haziran’da bile çeket giyiyoruz biz olduğunuz yere göre gidin derim yada gitmeden önce hava durumuna bakın
Noname21 Gmze1998 bende oyle yaptım. Once elbise bulduk bir tane ama kizim çok rahat etmez diye sort salopet aldim . İçine gömlek giydiricem Birde alt üst takım aldim zaten lac saat giyecek öğlen uykusuna kadar
Zeliff simiyyy bende bu tarz bişey alacaktım ama havalar malum belli olmuyor ne olacağı. Kot jile aldım içine badi ve külotlu çorapla giydirecektim. Sıcak olursa tişörtle
Serpiltoprak21 Serpiltoprak21 çok fazla açıkta kalan bi kısım kalmayackki zaten çok az bişey ama siz yanınında kilotlu çorap bulundurursunuz olmazza giyer siz daha iyi bilirsiniz