simiyyy Şu rompere beyaz uzun kollu badi ve kilotlu çorap giydirsem çok mu saçma olur https://ty.gl/o6puoaysjy
Adiyokkitabin simiyyy badi yerine hirka yanjnizda bulundursaniz.. soguk olursa giydirirsiniz corabi. Diz ustu corap olabilir
Arsima19 simiyyy bende kızıma sıfır kol elbise aldim içine badi dedim ama abes kacar dediler bende hirka almak zorunda kaldım tekrar🤔
NehirVolkan simiyyy ben de sizin gibi giydirmeye düşünüyorum eller kollar durmadığı için hırka nasıl olur bilmiyorum ben de
graceshelby Bence olmaz 👍 çünkü bu gidişle havale bayrama yaz sıcağı gibi olmuycak gibi duruyor bu sadece ince kaçar ama badi çorap daha iyi olur
simiyyy graceshelby ya 21 derece ne sıcak ne soğuk bi hava aslında burda ama yinede tedbirli olmak lazım
Gmze1998 simiyyy İzmir şuan 26 derece yazın 29 diyor 😂şortlar tişörtler çıktı ama annemler Kütahya’da soğuk diye kollu aldım ben Haziran’da bile çeket giyiyoruz biz olduğunuz yere göre gidin derim yada gitmeden önce hava durumuna bakın
Arsima19 simiyyy bence de kaçmazdı ama etraftaki sesler beni bunalttı aldim hırka . Sıcak olur sa giydirmem değiştiririm dedim
Serpiltoprak21 simiyyy https://imgyukle.com/i/RL9Qic https://imgyukle.com/i/RL9Jyt kilotlu çorabın saçma duracağını düşünmüyorum ama böyle daha güzel olur bence
Serpiltoprak21 Serpiltoprak21 çok fazla açıkta kalan bi kısım kalmayackki zaten çok az bişey ama siz yanınında kilotlu çorap bulundurursunuz olmazza giyer siz daha iyi bilirsiniz
Noname21 simiyyy altına body külotlu çorap giydirecekseniz bence bunu almayın. Bende çok sıcak olmaz diye düşündüm bir elbise aldım.ama biraz soğuk olursa diye üst kısa kollu body altına pantalon takım aldim .
Noname21 simiyyy sort salopet alabilirsiniz içine tişört giydirirsiniz. Birde tatli bir pantalon tayt yada bulursunuz ısıya göre degistirirsiniz külotlu çorap sonuçta fazla kaçabilir Diz üstü corabinda anlamı yok hava alıyor sonuçta üşürse yine üşür