Lunaluu İlk defa kabartma tozu ile poğaça yaptım. Oğlum dört gözle bekliyor ama kurabiye gibi kokuyor 🤷🏼♀️. NefisYemekTarifleri sitesinden aldım tarifi bire bir yaptım. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Tamquc Lunaluu aslında lezzetli olur ama normal pogca tadı beklemeyelim kurabiyemsi olur zaten ama yinede lezzetli oluyor 😇
Lunaluu oglumuz01 çok güzel duruyor birdahakine bu tarifi kullanırım. Benimkilerde iyiydi ama puf puf olmadılar😅.
karabiberimm Lunaluu ben bir kere yaptım evde maya yokken kötü olmuyor ama yumuşadık ta olmuyor bu arada kaç paket koydunuz kabartma tozunu
Sema065 Ben her yemeği tarifi nefis yemekten yapıyorum kabartma tozlu poğaça da çok yaptım hep memnunum kadının tarifleri ne yemek yaparsam herkes bayıla bayıla yiyor 😂😂🌸
Lunaluu Sema065 bazıları gerçekten iyi oluyor ama bu tarif istediğim gibi olmadı. Yinede yendi tabikide çok kötü değildi.
Tuba Lunaluu daha önce hiç kabartma tozu ile yapmadım, normal maya ile yapıyorum. İnşallah güzel olur🤷🏼♀️
Lunaluu Winner ya benim hamurum kurabiye hamuruna benzedi. Fırından çıkınca kıyır kıyır oldu ama yumuşakta 😅.
Isteboylebisey Lunaluu kıyır kıyır olur zaten dereotlu içini de peynirli olandan yapıyorum ben de kabartma tozu ile yapınca.