Esincan benim oğlumda 1 yaş 2aylik bu sabah test yapicaktim bı baktım adet olmuşum , adet olduğuma ilk kez bu kadar sevindim , bebeğim çok zor bir bebek yerinde durmuyor tek başına yetişemiyorum yanımda kimsem yok yakınların yanindaysa korkma birlikte büyürler hayırlısı olsun tebrik ediyorum