Kızım 24aylık, oğlum 4 aylık. Tam iki yaşındayken ikinci oldu. Hiç istemedim ama aldırmadım da. İlk zamanlar çok zordu çok şükür alıştım Allah gerçekten bir kolaylık veriyor. Psikolojinizi bozmayın, güzel düşünün. Kendinize güvenin.yeter ki huyu güzel olsun