balkupusu Duuyguu son güne bırakmadan mutlaka alıştırın benim oğlum alışmadi kaşıkla ek.gidaya geçtim erkenden
Grlnl Duuyguu benimki 1 yaşında biberon ve emzik kullanamdı. Bütün sütlerim olduğu gibi duruyor zamanı da geldi zaten atıcam artık umarım sizinki alır biberon
Babybloom Duuyguu senin olmadığını görünce zamanla alışır. Bizde de önce kaşıkla verdi annem, ama biberonu da hep teklif etti. Sonunda biberona geçti