Merhaba anneler, yaklaşık 2 ay sonra işe başlamam gerekecek. Oğlum o zaman 6 ay 1haftalık olacak ve ben de 4 5 saat çalışıcam. Sorun şu ki, acaba dondurduğum sütü içecek mi diye bugün bi deneyim dedim ama bizimki biberon emmiyor. Yüzünü ekşitti, diliyle itti istemedi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ne yaptınız?