Eliff11 Huma_kus34 hala var sıkıntı ne yazıkkı bı yıldır çekıyorm çatlağı öbür türlü kabızlığı da üç yıldır çekıyorum
Satgiray Huma_kus34 Ankara da çok iyi bı prof.a.gittim.kesinlikle ameliyat önermiyorum dedi bayanlara .. botoks işlemi yaptır canım
Satgiray Huma_kus34 benimde çatlak vardı botoks la 6 ay uyuşuyor bu surecte acı hisstermiyorsun ve kremler.le.orayi iyilestiriyorsun 6 ay da
Okyanustakibulut User1999 bu krem komple mi geçirdi yoksa ağrılarını mı geçirdi. Bende 5-6 senedir var ama yağ bezesi gibi hiç acı ağrı kanama olmadı. Ama artık beni rahatsız ediyor orda olduğunu bilmek.
Satgiray Huma_kus34 kantaron yağı, zeytinyağı,olgunlaşmamış meyveler aç karına ham armut ham meyve gibi
Okyanustakibulut User1999 teşekkürler ama almanyadayım o kremi bulamadım başka bir krem buldum inşallah o da aynıdır