Huma_kus34 etrafımda çok kişi mevlüt hocaya yaptırdı herkesde memnun benm hemoroiddi meme vardı dört tane onları aldı sadcee makata yakın bı iğne yapıyolar uyuşması için çatalda oturuyosunuz ameliyat olan herkes hıç bişey hıssetmedığıni söyluyo ama bende narkoz pek etki etmedğı için hıssettm ağrıyı benle alakalı bı durum bu zaten hemen on dk da yapıyo bı ağrı kesici dikloron vuruyolar yırmı güne yakın ağrı kesici vurdum hem ığne hem hap kullandım bıraz ıyı olunca da progtolop fıtıl kullandım kabız olmamak içinde magnezı calse vermişlerdi rahat çıkıyodum bı yırmi gunde iyileştim tam ama bende kabızlık başladı ılaçları bırakınca o yüzden şimdi çatlakla uğraşıyorum tam bı yıl oldu ameliyat olalı kabızlığınz yoksa tavsıye ederm ameliyatı ama varsa onu çözmeden olmayın daha çok zor olur makatta daralma hıssedyorm mesela ama doktor dyo kabız olduğun için öyle kabız olmasam iyileşiyor yaram ama olursam başa sarıyo tekrar şişiyo hemoroid çıkıyor kanıyo çatlaktan dolayı