Keremikonunannesi gossipannee Belirli bir yaştan sonra (yanılmıyorsam 25), çocuklar evli olmasalar dahi, fitrelerini kendileri vermeliymiş diye biliyorum.
Ikrazumra19 gossipannee bende cok sasirmistim ama olur falan dediler normalde bizimde durumumuz var ama o zaman anlam verememistim
Yasemin38 gossipannee “Bir kimse, kendi malından, başkası için fıtra verince, o kimse önceden emretmiş ise, caiz olur, emri ile vermemiş ise, sonradan razı olsa da, caiz olmaz. Onun malı ile vermiş ise, razı olunca caiz olur.”
Elf123 gossipannee annemde bize sormadan bir kaç kere yaptı öyle ama olmuyormus tekrar biz verdik sizin vermeniz lazım
Yasemin38 gossipannee canım orucu tutup bayrama ulaşmanın şükrü olarak kendine ait olarak verilen bir sadaka olduğu için herkes kendi vermeli.
AnnaKurt gossipannee Hayır. Kendi fikrim değil tabi ki sonuçta senin evin barkın kazancın ayrı ailen ayrı artık kendimiz adına veriyoruz
Zhnce gossipannee ben annem.babamla yaşarken maaşlı çalışan olduğum.gibi kendi fitremi kendim vermeye başlamıştım Sonucta kendi paramı kazaniyordum Sizinki ise evler dahi ayrı bütçe ayrı fitre zaten çok büyük miktarlar degil Kaldı ki baban size sormadan vermiş anladığım kadarıyla bu caiz değil zaten kendiniz için tekrar vermeniz lazım