gossipannee Babam aradı bugün fitre vermediyseniz vermeyin ben sizin adınıza da verdim dedi bende bilemedim oluyor mu öyle benim babamın çocuğumun benim ve kocamın fitresini vermesi doğru mu
Hagisidagu gossipannee sız kensınız versenınz daya ıyı bur arada yasamıyorsanz sızın evunızın ayrı babanızın ayrı
gossipannee Hagisidagu ayri yaşıyoruz kendimiz vericektik pazartesi babam öyle deyince ilk defan duydum
gossipannee Mathilda04 bizde öyle düşündük ondan sordum babam muhtemelen küçük bebeğimiz var onun ihtiyacını alalim diye verdi
gossipannee AnnaKurt bizde öyle düşündük aslında ama verilebilir diyen de çok acaba siz bir yerde böyle bir şey okudunuz mu yoksa kendi fikriniz mi☺️
gossipannee aksam_ çok şükür durumunuz var vericektik pazartesi zaten de babam öyle deyinxe ilk defan duydum sormak istedim
Ikrazumra19 gossipannee bende cok sasirmistim ama olur falan dediler normalde bizimde durumumuz var ama o zaman anlam verememistim
AnnaKurt gossipannee Hayır. Kendi fikrim değil tabi ki sonuçta senin evin barkın kazancın ayrı ailen ayrı artık kendimiz adına veriyoruz
gossipannee Yasemin38 bunu bilerek mi söylüyosunuz kendi fikriniz mi acaba yanlış anlama canım doğrusunu da merak ettim de
Yasemin38 gossipannee “Bir kimse, kendi malından, başkası için fıtra verince, o kimse önceden emretmiş ise, caiz olur, emri ile vermemiş ise, sonradan razı olsa da, caiz olmaz. Onun malı ile vermiş ise, razı olunca caiz olur.”
Yasemin38 gossipannee canım orucu tutup bayrama ulaşmanın şükrü olarak kendine ait olarak verilen bir sadaka olduğu için herkes kendi vermeli.