Deletedmom_49 süt aldığımız yerler genelde yanında maya da veriyor o mayayla deneyin. Ben şöyle yapıyorum kaynatıyorum sütü kaynatırken kepçeyşe böyle havalandıra havalandıra baya kaynatıyorum süt 2 parmak filan eksiliyor sonra mayalama sıcaklığına gelmesini bekliyorum sütü mayalayıp 1er litrelik cam kavanozlara boşaltıyorum (deneyimlediğim bir durum camda daha güzel tutuyor) fırınımı 50 derecede 10 dk çalıştırıp kapattıktan sonra kavanozları ağızlarına kapaklarını ters koyup(hava alsın diye) fırjna yerleştiriyorum 6 saat bekletip 6 saat sonra buz dolabına ağzı açık koyuyorum taş gbi oluyo