Familyboy gündüz 2-3 saat uyanık kalıp 15 dk ile 60 dakika arası uyuyor. Eğer 1.5 saat sonra hala uyanmadıysa ben uyandırıyorum. Ki zaten o anca haftada bir oluyor genelde yarım saati geçmiyor gündüz uykuları zor oluyor tabi ne rahat rahat cay içebiliyoeum ne kocamla oturabiliyoruz