Meriyyy kendim kitaplardan okuyup edindiğim bilgiler doğrultusunda verdim öncelikle gece gündüz kavramını öğrettim akşam 8 de mi yatmasını istiyorum hemen yatak odasına götürdüm loş ışıkla beraber altını alma üstünü değiştirme vb rutinleri yaptık ama ışığı asla açmadım veya uyumayınca diğer odaya geçmedim zaten bir bebeğin uykuya dalma süresi max 1 bucuk saatmiş. Yatakta yanına uzandım uyku arkadaşımız var onun müziğini açtım emziğini verdim o şekilde uyumasını bekledim yeri geldi başını falan okşadım sessiz bir tonda ninni söyledim. Bebeğin uykudan önce max 1 bucuk saat öncesine kadar da karnı doymuş olmalıymış eğer bebek aşırı yok veya açsa dalamazmış. Gündüzleri ise aydınlıkta oturduk hep uyanınca camdan baktırdım gündüz olduğunu kavrasın diye tabloda verdiğim saatlere göre yatırırsanız bi süre sonra bebekte o saatlere yakın esnemeye başlıyor. Birde uyku sinyallerini takip etmek çok önemliymiş eğer geç kalınırsa bebek diyelim esnedi esnedi gözünü kaşıdı artık huzursuzlanmaya başladı o zamanda uykuya dalamazmış gerçekten denedim 1-2 esniyor gözüne götürüyor elini hemen götürüyorum 10 dk geçmeden uyumuş oluyor . Aynı saatte yatırıp kaldırmak çok önemli bu kitabı önermiş miydim hatırlamıyorum ama bundan çok faydalandım imkanınız varsa alın okuyun
