Busra2013 Merve3333 kızım 47 gunluk dogumdan 3 hafta sonra veırldı 0.1 ml verıyorum damlanın ustu cızılmıs zaten oraya kdr doldurup verıyorum
edaaydinm Merve3333 evet veriyorum insta da eczacı bir hesap var anne olarak dogallannelik sayfasının öneri ile aldım doğal içerikli , tavsiyelerini de dinlerim doğal ürünleri öneriyor ve vitamin takviyesi gerekli diyor
Edanurkkeless İmkanınız varsa sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmayın temiz içerikli ürün kullanın ben ocean kullanıyorum birçok temiz içerikli ürün var piyasada araştırabilirsiniz.Günde 3 damla ya da tek fıs
Nursena0606 Merve3333 günde 1 kez 3 damla. Emzirdikten sonra. Genelde sabah emzirmesinden sonra kullanımı daha iyi.