Merve3333 Sağlık ocağından bebeğim için d vitamini verildi.Kac damla verileceğini ne zaman verileceğini söylediler ama unutmusum.Aranuzda kullanan var mı acaba.Kac damla veriyorsunuz?
eceunverkanra Merve3333 3damla ya da 1 puf seklinde veriliyor gunduz herhangi bir saatte verebilirsiniz☺️
Sulee_ Cerenimmmmm bize sağlık ocağıda çocuk doktoruda 1 yaşına kadar 3 damla dedi aylık kontrollerde bingildagina bakıyorlar kapanma durumuna göre belki damla sayısını arttırmış olabilir sizde o yüzden 4 demiştir ama normali 3 damla
Kadifemsii Merve3333 yok canım genelde öğlen saatlerinde veriyorum . Bu konuda doktor birşey demedi ama aynı saatte vermeye özen gösteriyorum bütün ilaçlar vitaminler için geçerli bu
Cerenimmmmm Azraam doktorum o şekilde söyledi hem çocuk doktorum hem kadın doğumcum sizler sadece bebeğe mi veriyorsunuz
_ipekk18 Merve3333 3 ay 15 günlük 4 damla veriyoruz sağlık ocağı 3 damla dedi çocuk doktorumuz 4 dedi
Bugleminannesii Merve3333 doktorumuz çok iyi olmadığını söyledi o d vitamininin imkanınız varsa başka alın bence doktor tavsiyesiyle. Neden bilmiyorum d vitamini olsun kan ilacı olsun sağlık ocağınkini önermiyolar genelde.
Angel00 Merve3333 3 damla veriyordum bende aile hekimimiz bıngıldagına baktı 4 damla ver dedi 🙂 4 damla veriyorum bende 5 aylığız
Poncikkkk Merve3333 bunu düzenli vermende önmli mesalq sabah damlayı kullanıyorsn her sabah devam etmelisin daha çok etkili olur ben 3 damla veriyorm