Pnarferah Aslan-123 isim vermek yasak mı bilmiyorum ama sabun var keçisütlü benim görümcemin elleri de öyleydi onu kullanıyor şu anda bende satışını yapıyorum müşterilerim de memnun sizde deneyebilirsiniz iyileştiriyor.
guldennnn Aslan-123 benim ellerim aşırı kötü durumdaydı gerçekten sadece kortizonlu kremler biraz işe yarıyordu ama o da tam çözüm değildi. Bepanthol sensiderm aldım sürekli sürdüm elime bulaşık falan yıkamadım eşim yıkadı 1 hafta kadar eldivenin içindeki toz da yarayı kötü yapıyordu çünkü. Ben çözümü sadece bepanthol de buldum şükür Allah’ıma düzeldi ellerim hiç yok şuan yara. Bazen bulaşık yıkayınca kaşınıyor hemen sürüyorum bepanthol kaşıntısı geçiyor. Denemeni tavsiye ederim https://imgyukle.com/i/RDQlvA https://imgyukle.com/i/RDQt91 Böyleydi ellerim 🥹 şimdi düzeldi.
Nur2021 Aslan-123 egzama gitmez bildigim kadariyla, cunku bende de var parmaklarimda. Eldivensiz calisilmiyor,doktorun verdigi kremler iyi geliyor ama
rua_da_senhora_das_verdades Aslan-123 Beslenmenizi düzenleyip kimyasal ürünleri hayatınızdan çıkarmayı deneyin. Bağırsaklarınızı kuvvetlendirmek için fermente gıdalar tüketin. Ve probiyotik kullanın. Çok sabir ve zaman isteyen bir süreç.