Kızlar için elimde baya ilerleyen egzema var bulaşıkları eldivensiz yıkamiyorum makinaya bile eldivenle atıyorum banyo tuvalet yıkarken bile eldiven kullanıyorum ama yinede düzelmiyor böyle olupta iyileşen var mı doktora gittim kaç tane kremde denedim bana mısın demiyor