Bende aynı surecteydim dün emzirme danışmanına gittim benim panik ve stresimin çocuğa geçtiğini oyuzden emmek istemedigini söyledi bu aylarda ataklar olabiliyormus sakın kalmak ısrarcı olmamak gerekiyormus eğer süreç yeni başladıysa bu şekilde değerlendiriyor çok zor bende aç diye çok telasliydim ısrarcı davrandım ama böyle yapmamak gerekiyormus