Bebeğim ne biberon alıyor ne memeyi alıyor artık siringayla da besleyemiyorm parmağımı emmiyor hiçbir şekilde her yolu denedim karnı aç ve huzursuz 2 ay 27 günlük ne yapacağım bilmiyorum ağlamamak dirençli olmak istiyorum ama bebeğim ağladıkça bn daha kötü oluyorum hastalancak diye korkuyorum 😔