Benim oglusumunda emerken kıvrılıyor düzeltiyorum ama yine oluyor ama çok tatlı ya yerim onu. Kıvrık kulak diye seviyorum zaten. Bence cok kafaya takılacak bir sorun değiş kepce kulak bambaska bir durum. Zamanla düzelecektir. Düzelmezse saçlarını uzatırız ne yapalım