birprensesinannesiiii Valla adetim biter bitmez yaptırdım hiçte bişey olmadı hatta dikişimin üstünde bile var çok aşağıda dikiş yerim ondan orayı aldı yani kuaför siz düşünün hiç bisecikk olmuyorrr
Muhasebeciana Seviyebarut_10 19 gunlukken doktoruma muaneye gidip sormustum 50 gun kadar agdaya gitme demisti ustune ben 10 gun daha koydum 2 aylikken gitmistim korkudan ilk agda dan cok korkmustum ama cok sukur bir sorun olmamisti
adrmz54 Seviyebarut_10 40′im çıktıktan sonra ağda yaptırdim hiç sorun olmadı .. doktorumada sorarak yaptırdım zaten..hiç bı sorun olmaz agdayla zarar görecek kadar narin bı dikiş atmıyoruz sadece Ağdadan sonra sezeryan bölgesine pudra veya nemlendirici sür tahriş olmasın demişti..
Aselkusum16 Seviyebarut_10 annem ağdacı bendeydi doğum dan sonra 17 günlüktüm ağdamı yaptı hiçte birşey olmadı çok şükür. Zaten doğumdan bir hafta sonra kontrole gidiyorsun ya doktorum çok güzel tutmuş demişti bende gönül rahatlığıyla yaptırdım ..