Seviyebarut_10 Sezeryan doğum sonrası kaç ay sonra ağda yaptırdınız yaptrdiktan sonra sorun oldu mu ?
Kadifemsii Seviyebarut_10 1 ay dolduğu gibi yaptım daha fazla dayanamazdım . Herhangi bir sorun olmadı sadece dikişe yakın yerleri eldivenle aldım
ElvinMira Seviyebarut_10 17 martta sezaryen doğum yaptım bugün ağda yaptırdım kanamanın bitmesini bekledim biter bitmez direk kuaföre gittim bir sıkıntı yaşamadım.
secoz Seviyebarut_10 1.5 ay sonra yaptırdım sadece dikiş yerinden korktuğum için oraları cımbız ile almasını istedim 😊
Seviyebarut_10 Kadifemsii Benim doğum geçeli 4ay oldu ama bı turlu cesaret edip yaptiramdim kendim eldivenle yapiyordum ama çok zamanımı alıyor yarın ağda yaptırcam bı sorun olmaz insallah
sebnemumt Seviyebarut_10 suan 3. Seansım ve çok memnunum tavsiye ederim 👍🏻ilk seansta bile baya fark etti
Melike-Alya Seviyebarut_10 yok tamamen bitmişti çok tüyümde yoktu normalde zaten tamamen bitsin istedim sadce bikini bölgemde tek tük oluyodu ama hamilelikte tekrar çıkmaya başladı doğum falan derken şuan öncekinden bile fazla çıkıyo diyebilirim bidaha çocuk düşünceniz yoksa yaptırın derm çünkü hormonlardan dolayı tekrar oluyor 2000 ₺ boşuna gitti yani
Seviyebarut_10 secoz bende dikiş yerinden çok korkuyorum sanki ağda yaptirirsam orası açılıvercekmis gibi geliyor bana
secoz Seviyebarut_10 yok zaten bakarsan hala uyuşuk gibidi, 5ay oldu hala uyuşuk hep cımbızla aldırdım, geçen günvaktim yoktu kendim evde yaptım ağdayla aldım hiç bişey olmadı dediğin gibi cımbızla almasını isteyebilirsin kuaförde anlayışlı olur zate😊
Seviyebarut_10 secoz bende öyle yapıyım o zamn canım dikiş olan yeri cımbızla almasını soyliyim orayı agdayla aldiramam şimdiden çok tedirginim