2209 snha44 ben gaz olayi bitene kadar edebildigim kadar dikkat etmistim. Bebegin ağlayıp beni de kendini de sitrese sokmasindansa yemem daha iyi demistim. Arada kacamak yapında ama az sabrein. 4 aya kadar dikkat etmistim ben. + gaz damlasida kullanmistim.
snha44 2209 gerçekten büyük sabır işi bence insan bazen nefsine uyup yiyor, doğru söylüyorsun uzak durmak en iyisi, genelde ne ile beslenir canim neler yedin ? Banada tavsiye verirsen sevinirim nelerden uzak durdun
2209 snha44 sen bana bakma ben nerdeyse hic bisi yemiyordum :) bol su iciyordum. Sabah zeytin peynir az meyve suyu biber salcasi seviyorum ondan. Yumurta omlet seklinde. Sebze yemekleri arada tavuk köfte. Tarhana sehriye corbasi filan. :) birde kimyon ek yediklerine hep