snha44 Hanımlar bebise neler gaz yapar, herkes bildiğini ve tecrübe ettiğini yazsin bilmediklerimiz öğrenelim:) dikkat edelim ekşi şeyler yapiyomu acaba?
2209 snha44 cikolata çay kahve kurubaklagil brokoli sogan sarimsak süt karnibahar gazli icecek bir süre uzak durun derim.
snha44 Mefat bnde bugün yaptım yedim canim istedi , kimyon katmayı unuttum, insAllah çok gaz yapmazz:(
busranbas Valla bu gaz yapan seyleri yemessek ac kalcaz hersey gaz yapiyor deniliyor😂 ben canim ne isterse onu yiyorum hatta içim yaninca gazoz bile iciyorum ama arkasından hemen milk tea denilen bi cay var onu icip bebegimi yarim saat sonra emziriyorum bi sıkıntı yasamadim cok sukur kizim var 2 aylik 🤗
snha44 2209 çayı açık içiyorum oda yapiyormu? Çikolatayı da arada ara öğünlerde kaçırıyorum:) kirki çıkana kadar uzak dur diyenlerde var, siz ne kadar uzak durdunuz acaba??
Ygmr11 snha44 yani bazı bebeklere evet ama şekersiz olmasın mesela bende bi sorun yok ama kuzenimin kızında inek sütü alerjisi var ondan dolayı keci sutu keci peyniri falan yiyip iciyor onda gAz yaptı
2209 snha44 ben gaz olayi bitene kadar edebildigim kadar dikkat etmistim. Bebegin ağlayıp beni de kendini de sitrese sokmasindansa yemem daha iyi demistim. Arada kacamak yapında ama az sabrein. 4 aya kadar dikkat etmistim ben. + gaz damlasida kullanmistim.
Arya0102 Nohut yediğimde benim bebeğim de gazlanmıştı. Kakası bile tuhafti. Ama onun dışında herkesin bildiği gaz yapan hiçbir besini tüketmiyorum. (Pırasa,brokoli,lahana vs) Sadece birkaç kez tadımlık yedim.