U-2310 He bide doğalgazlı ev çok az çoğunluk klima , hiç ısıtması olmayan evlere BİLe 4 bin kira istiyorlar 😑
Esra_inciii tatlibiranneo bana da garip geldi Erzurum’da böyle bişey yok bizde yıllık verdik ama şanslıydık 6 bin verdik bi nevi beleş oturuyoruz eşim de ilçede benim ama cezaevine çalışan arkadaşlarımız bizden çok çok rahat yazarken bunu göz önünde bulundurun biz 24 24 çalışıyoruz oradakiler 8 5 ayrıca hafta sonları var bayram tatilleri falan ilçede hiç bişey yok sadece 400 lira falan fazla alıyorlar dış karakol sayıldığı İçin
Esra_inciii Sunkiss biz düşünmedik eşim Adana’yı komando İçin başa yazdı asayişe verdiler Adana’da az alınıyor komandoya tercih dışı dış karakola verdiler puanımız yüksekken nasip oldu biraz
Esra_inciii tatlibiranneo ooo canım ben aylık görevler gördüm çok şikayetçiydim burayı görene kadar adamın yüzünü göremiyorum çok yorgun evde oldukları sürece uyuyorlar plan yapamıyoruz her zaman uykulu yorgun asabi çok dilekçe verdi komando İçin olmadı
Gzmcyln Mommylove doğudan sonra maaşlar aşırı düşüyo demek burdan bunu anlıyoruz subay bu maaşı alıyorsa uzman çavuş 9 falan alıyo demek
Yusaydef Cileklisakiz47 benim eşimde ulaştırma ağır araç sürücüsü denetleme aşırı fazla oluyor durmadan tatbikat diye buranın ilçelerine yada başka şehire gidiyorlar yada eşim NATO askeri olduğundan çok tatbikata katılıyor onun dışında dediğim gibi hayat biraz pahalı buralarda
_SerenN_ tatlibiranneo aminn canım inşallah, hava kuvvetleri de şartlı tain var istedigimz yer gelmediği taktirde 1 sene daha kalabiliyoruz