tatlibiranneo valalhi canım sorma burası çalışılacak yer degil gerçekten rütbecilik çok iş sıkıntı işsizlikten çalışana sarıyorlar sürekli tabur komutanı degişiyor her gelen Bi düzen kurmaya çalışıyor olmuyor büyük sehirin dersi de büyük oluyor araban olmasa Bi yerden bir yere gitmek zaten sıkıntılı, kiralar emin ol dünya para resmen sömürüyorlar bizde bir an önce gitmek istiyoruz buradan seneye tainciyiz inşallah