Merhaba kıZlar benim kızımda 4 ay 12 günlük 6300kg boyu 63 cm meme+mama gidiyoruz gelişimi de iyi şükür iki ay önce böbrek ameliyatı olmuştu sonrası idrar yolu enfeksiyonu oldu o yüzden çok da Tombik değil yani ama çok huysuz iki haftadır resmen canımı okuyor uykusuzum humana mama veriyordum çok da iyi gidiyordu ama iki gündür hipp organic vermeye başladım humana bulamamıştım.bu sefer de tuvaletini yapmakta çok Zorlanıyor kafam karışık moralim de bozuk çok mu konuştum 🙈🙈