Sumeyye068 sibelsglm2210 ben de dışarı çıkarıyorum falan . Acaba rüzgar falan mı yapıyor diye de korkuyorum
sibelsglm2210 Sumeyye068 bilincliyiz ama nasıl giydirmemiz gerektiğini terlememesi gerektiğini biliyoruz en azından ben usutmediginden eminim ateş-i ishali vs yok sadece burnu akıyo. Bende de bu mevsimde aynısı oluyo. Polenlerden diye düşünüyorum