Moonlightttt Mihriballimm 2 ile 3 saati geçmemesi gerekiyor ilk 40 gün. Uyandırmadan yatağından alıp 3saatte besleyin. Kan şekeri düşüklüğü zaman da uyur.
birmelekannesiiio Karamella sadece gece uyandırmana gerek yok 1 aydan sonra. Ama gündüz yine aynı 2 saatte bir devam
Mihriballimm Aysegul91 yarın doktorumuza sorarım bı çünkü baya kafamı kurcaliyor. Ac olsa ağlar diyorum çünkü sarılık yok kan şekeri de düşmez sık sık emziriyorum.
Busraaa333 Mihriballimm Yeni doğduğunda sarılıkken özellikle alamıyor açken bebekler Aksini uykuya veriyor kendini
nefesinannesi33 Mihriballimm daha çok küçük evet aç olsa da uyur sık sık en geç 3 saate bir uyandırıp besle yada uykusunda besle ben öyle yapıyorum
Mihriballimm nefesinannesi33 gece maksimum iki üç saati görüyoruz ama harici gündüz zaten hep memede duruyor ama memede de uyuyor genelde
Ozge_yamac Postunuza dahil olmak istiyorum 5.5 aylık bebeğim var yorgunluktan bugün göğüslerim çok sertleşmiyor doymasa uyanır mı😔 bende baya taktım