Benim bebeğim de 3 aylık oldu bende ilk 1 aylık olana kadar saat kuruyordum bazen saat sesine de uyanamıyordum yorgunluktan ama kendisi de uyanmıyordu 2 aylık kontrolünde doktorunun sıkıntı olmayacağını ve bebekler bu süreçte uykuyu yemeğe tercih edebileceğini ve büyümeleri için uykuya da ihtiyacı olduklarını söyleyince içim rahatlamıştı ve artık saat kurmamam gerektiğini söyledi bazen 8 saat uyanmadığı oluyor bence doktoruyla konuşun bu durumu çok sıkıntı yapılacak bi durum değil bence