snowflake canparee evet öyle yapacam ama birşey olmaz demi acile git yaşamış anneler nasıl gideyim ambulans mi çağırsam
esleminannesi2 snowflake çok geçmiş olsun dışını biraz yemiş gibi off bu çocuklar niye böyle benim kızımda ne bulursa yiyor
canparee snowflake vebal almak istemem de bizimki de yaptı böyle hatta bi kez nasıl ısırdıysa pil ısınmış eli yandı sonra kumandayı bantladım Benim 3 yaşında kızım var ben saklıyorum o ortaya koyuyordu
snowflake esleminannesi2 inanın bir anlık darginlikla aşağıya koymuşum yoksa ünitenin üzerine koyuyorum 2 parça kıyafet vardı dama çıktım astım geldim kızımda koltukta uyukluyordu TV den de çizgi film izliyordu bi taraftan hangi ara yedi anlamadim
esleminannesi2 snowflake çok fenalar iki dk içinde her şeyi yapıyorlar kendinizi suçlamayın Allah’ın izniyle bir şey olmaz yine de sağlık kuruluşuna gidin