Gudigudi reflude illaki kusmasina gerek yok oyle degil mi ? Bizim bebis 2 bucuk aylik 2.aydan sonra bu durum basladi bizde surekli bir gevis getirir gibi yapma bakiyorum arada durdugu yerde yutkunuyor kendi kendine ve aynen ogurur gibi yapip kusmuguni yutuyor tekrar ama burda reflu olanlar hep fiskirir tarzda kustugu icin acaba mi diyordum ben demek ki kusmadan da reflu oluyor oyle degl mi ? Doktor ne diyor peki ilac kullanmak gerekli mi sizce ise yaramiyor demissiniz ama? Ne oneriliyor