snowflake kendi yaptığım şekilde örnek vermek istiyorum. Ben yumurta ve şekeri çok çırpıyorum beyaz köpük köpük olana kadar çırpıyorum. Kabartma tozu hariç diğer tüm malzemeleri koyup çırpıyorum. En son kabartma tozunu koyup çok az çırpıyorum. Bu yaptıklarım için mi bilmiyorum ama her zaman kekim çok kabarıyor