snowflake fırından kaynaklı olabilir ilk yarım saat fırını açma , hava almasin . Bide kabartma tozun asla buzdolabında olmasın , bütün malzemeler oda sıcaklığında olsun , şekeri iyice çırpın , Unu ekledikten sonra çok karıştırmamak lazım fırın mutlaka önceden ısıtılmış olmalıdır.
Sıcaklık çok yüksek olursa kekin dışı pişer içi pişmez ve kekiniz çöker. Bu yüzden sıcaklığı düşük tutup, pişmesini sabırlı bir şekilde beklemek gerekir.